JOBBE PÅ M44?

Butikkene på M44 har stadig behov for nye, humørfylte og flinke medarbeidere. Vi er nær 750 mennesker som jobber her, i et trivelig miljø der vi gjør mye kjekt sammen. Du finner noen ledige stillinger under her, men det er også lurt å sjekke hver enkelt butikk samt finn.no.

Stillingsannonse: BESTSELLER er et familieeid internasjonalt selskap grunnlagt i Danmark i 1975. I dag er BESTSELLER representert i 70 land i Europa, Mellom Østen, Canada, India og globalt via e-commerce. Vår Retail forretning selger varer til Retail butikker, som utelukkende selger BESTSELLER-produkter og som har et BESTSELLER-brand på sin butikkfasade. BESTSELLER representerer brands som VERO MODA, Jack & Jones, Only, Name It, Selected Homme og Selected for å nevne noen.

Stillingsbeskrivelse:
-Tett oppfølging og sparring fra Butikksjef og sentral drift.
-Personlig utvikling.
-Konkurransedyktig lønn og bonusmuligheter.
-Mange karrieremuligheter for riktig person!

Ønskende kvalifikasjoner:

  • Du er over 18 år
    Erfaring fra butikk.
  • Liker salg og service.
  • Ønsker å lære og utvikle seg innen Retail og drift av butikk.
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner preget av respekt, lojalitet og humør .
  • Entusiastisk og løsningsfokusert som motiverer og tilfører positiv energi.
  • Du er tro mot de ulike tiltak som blir satt av eller sammen med butikksjef, en som går foran med et godt eksempel.
  • Arbeidsmetoder som er preget av struktur, oppfølging og gjennomføring.
  • Trigges av å jobbe innenfor et spennende kjedekonsept med en sterk merkevare i ryggen.

Dato søknadsfrist: 2020-09-20

Kontaktperson: Hege Halvorsrød

Telefon: 51488722 / 92407413

E-post: bsnor307426@bestseller.com

Stillingsbeskrivelse

Til vår butikk på Bryne, søker vi flere engasjerte selgere, med interesse for kosmetikk, som er fleksibel og kan stille på kort varsel i en periode fremover.

The Body Shop er et brand som kjemper for at verden skal bli litt vakrere og litt mer rettferdig for både mennesker, dyr og planeten. Vi er opptatt av at vår business skal bidra til noe godt, og er aktivister når det trengs. Deler du vår passion kan du være akkurat den vi leter etter!

Ansvar og arbeidsoppgaver: 

• Bidra til oppnåelse av budsjett

• Kundeservice

• Noe varehåndtering

• Oppfølging av salgsaktiviteter og kampanjer

Kvalifikasjoner:  

• Erfaring innenfor salg og service

• Brennende interesse for make-up, kropp- og hudpleieprodukter

• Som er fleksibel og kan jobbe på dag- og kveldstid, samt i helger og i ferier når butikken har behov

Egenskaper:

• Stor arbeidskapasitet og trives i et til tider hektisk arbeidsmiljø

• Kreativ, selvstendig, og en god lagspiller

• Initiativrik og effektiv, med et stort ønske om å lykkes

Vi tilbyr:  

• En morsom og kreativ arbeidsplass

• Utviklingsmuligheter for deg som bemerker seg i form av engasjement, innsatsvilje og resultater

• Muligheter for å påvirke kjedens hverdag og fremtid da dine meninger er et viktig verktøy for oss

• Tett oppfølging og support

For å bli en del av vårt team, er det viktig at du imøtekommer de kvalifikasjonene og egenskapene vi ser etter. Send inn en søknad hvor du forteller om din motivasjon for denne stillingen. Søkeren må være over 18 år!

Velkommen til oss!

Tiltredelse: 15.10.2020

Søknadsfrist

31.08.2020

The Body Shop

Da Anita Roddick grunnla The Body Shop i 1976 hadde hun en visjon. Hun mente at business skulle være en kilde til positiv forandring – og det er oss! Over 40 år senere er vi stolte av å være pionerer innen dyrevennlige og etiske hud- og hårpleieprodukter. Vi er det originale, etiske kosmetikkmerket. Vi er svake for å gi mennesker muligheter, og å ta vare på planeten vår. Vi liker det ekte, på alle måter. Våre aktivistrøtter er den dag i dag en stor del av alt vi gjør, fra våre ikoniske vindusplakater og vegetariske produkter, til våre beryktede kampanjer. Vi er aldri redde for å stå opp for våre meninger, og vi liker å gjøre ting annerledes. Det er en spennende tid for oss, og vi kjemper for det vi tror på mer enn noen gang. Å ta det første spadetaket har alltid vært naturlig for oss, og vi ser etter deg som ikke er redd for å ta i et tak.

Er du en solstråle som sprer entusiasme og arbeidsglede i teamet, og ønsker å jobbe hos oss?

Ser du løsninger der andre ser problemer?

Er du en RÅ selger som kan vise til gode resultater?

Liker du å ta ansvar og er glad i utfordringer?

Da er det kanskje du som blir vårt nye tilskudd i teamet på Kremmerhuset Bryne!

Vi ser etter deg som:

* alltid setter kunden først

* synes et høyt servicenivå er en selvfølge, og du etterstreber alltid den beste kundeopplevelsen

* har stor interiørinteresse og visuell teft

* er ryddig, strukturert, effektiv og god til å planlegge

* liker å jobbe mot butikkens mål .

Du er selvsagt en kremmer, sprudlende positiv og har stor arbeidskapasitet.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være å bidra sterkt til butikkens servicenivå, jobbe mot felles mål, konsept og miljø, i tillegg til varesupplering og vareplassering.

Arbeidstid er hovedsaklig kveld og annenhver lørdag, men du må kunne stille opp på kort varsel ved behov.

Stillingen er et sesongvikariat med mulighet for forlengelse etter jul.
Stikk innom oss med din søknad og cv, eller send på mail til: bl291@kremmerhuset.no

Søknadsfrist
Kontaktperson
Annmereth
Telefon 902 83 275

Du er en stjerneselger som er interessert i helse!

Vi ser etter deg som er interessert i helse med en drivkraft for å kontinuerlig utvikle din kunnskap i kosthold, mosjon og helse. Du er en god selger som liker å møte mennesker og har erfaring i både salg og service. Du jobber nøye og strukturert og tar gjerne ditt eget initiativ for å få våre kunder og kolleger til å føle seg komfortable. Du er motivert og deltar aktivt i butikkens eksisterende oppgaver med fokus på daglig salg. Erfaring med salg i butikker samt i kosthold, trening og helse er svært meritorisk.

Hovedoppgaver:

  • Selg helse-, trenings- og hudpleieprodukter med omsorg og engasjement.
  • Informere om våre produkter, gi tips og råd til våre kunder slik at de kan finne balansen.
  • Vær ansvarlig for å sikre at våre kunder får en positiv opplevelse i butikken.
  • Vær oppdatert på salgsmål for deg selv og for butikken, og følg den opp hver dag.
  • Motta leveranser, se etter følgesedler og pakk ut varer.
  • Sette opp hyller og kampanjebord.
  • Sørg for at butikken er fresh og innbydende.
  • Håndtere kassen

Neste trinn:

Intervjuer gjennomføres fortløpende, jo raskere du sender inn søknaden din, jo bedre. Stillingen er en ekstrahjelp som trengs ved sykdom og ferier.

Vær oppmerksom på at vi bare aksepterer søknader gjennom rekrutteringsverktøyet på vår nettside (søknad via e-post benyttes ikke).

Link til søknadsskjema

Lyst til å jobbe som julehjelp i et team med godt arbeidsmiljø, høyt tempo, mye læring og nye utfordringer hver dag? Da er dette jobben for deg!

KVALIFIKASJONER

• Erfaring fra butikk er en fordel

• Du kan salg og elsker å selge/arbeide

• Fleksibel, evne til å stå på i ekstra travle perioder

• Du er utadvendt og har godt humør

• Flink til å ta ansvar

• God arbeidsmoral

• Selvstendig

• Rask og effektiv

• Over 18 år

• Over snittet interessert i kjøkkenutstyr og matlaging

• Lettlært

• Ryddig og strukturert

• Flink til å ta initiativ

• Du må kunne jobbe dag, kveld og helg

NØKKELOPPGAVER

• Sørge for topp kundeservice

• Bidra til å presentere en spennende og ordentlig butikk

• Alltid være løsningsorientert

Tiltredelse i løpet av oktober.
Spørsmål om stillingen rettes til
Andrea Tveit på bs.bryne@kitchn.no.

Kom gjerne innom butikken med søknad.
Søknadsfrist 5. oktober

Kanelsnurren er resultatet av bakermester Torbens drøm om et eget bakeri der han kunne dyrke lidenskapen for ekte håndsverksbakst. I 2009 krysset Torben Skagerrak, og i 2013 gikk drømmen endelig i oppfyllelse. Da åpnet han Kanelsnurren sammen med sin kjære Lærke. Siden dag en, da de var et lite håndverksbakeri, har parets filosofi vært tuftet på den moderne gourmetbakeren, der rene, naturlige råvarer og lang hevetid er selvfølgelige ingredienser.

Hver dag baker vi mellom 20 og 30 forskjellige typer brød og gjærbakst, mange av dem flere ganger daglig. Fra mørke og saftige grovbrød til lyse og sprøe bagetter, og masser av velsmakende herligheter imellom.

Vi byr på et rikt sortiment av søte fristelser, og selvsagt vår største kjendis, kanelsnurrer.

I dag består Kanelsnurren av 8 utsalg i Stavanger & Sandnes området, og vi gleder oss vilt til å starte opp på M44 i november.

Vi kan tilby deg en spennende og ansvarsfull stilling med gode utviklingsmuligheter.

Dine ansvarsområder vil bli:

kundebehandling,

produktveiledning,

opplegging og etterfylling av disker,

daglig gjennomføring av rutiner.

Ønskende kvalifikasjoner:

– Positiv

– Glad i mennesker

– Strukturert

– Fleksibel

– Kan jobbe dag og kveldstid

Vi søker fulltid og deltid

Du følger vanlig vaktplan som inkludere dag, kveld og annenhver helg.

Oppstart vil bli november

Føler du deg truffet og har  lyst til å bli med i «familien» på Kanelsnurren?

Da ser vi frem til å høre fra deg!

Kontaktperson: Lilly

Telefon: 47303330

E-post: jobb@kanelsnurren.no